Az Eximbank kockázati tőkealap több lépcsőben, összesen 700 millió forint finanszírozással erősíti a Nanushka International Zrt. bővülési terveit.
A befektetésnek köszönhetően a társaság 2017-ben több mint duplájára növelte árbevételét és tovább fokozta a márka nemzetközi jelenlétét.
Az EXIM Exportösztönző Magántőkealap legfőbb célja a magyar exportbevétel növelése olyan társaságok számára biztosított tőkeemeléssel, tulajdonosi kölcsönnel, amelyek már exportra termelnek, vagy az export szerepel a terveik között. A Nanushka két legfontosabb piaca immár az USA és Nagy-Britannia, ugyanakkor termékei a sokféle értékesítési csatornának köszönhetően szinte az egész világon megvásárolhatók. A női ruhák mellett folyamatosan bővül a kiegészítők (cipők, övek, táskák, stb.) kínálata is.
„19-re is lapot szeretnénk húzni, mert olyan intenzív a növekedés hétről hétre, hogy azt látjuk, hogy két éven belül meg lehet 15-20-szorozni a cég méretét” – mondta a Forbesnak adott interjújában a Nanushka tervezője Sándor Szandra.
Az EXIM Növekedési Magántőkealap tőkebevonásával a Nanushka hazai és nemzetközi kiskereskedelmi fejlesztéseit és terjeszkedését erősíti.
A magyar brand először mutatkozott be a New York-i divathéten, és rögtön a legnagyobbak között kapott helyet a helyi idő szerint vasárnap délelőtt megrendezett bemutatón.
Fotó: nytimes.com